Adelina Năstasă: Skin care e pentru toată lumea, indiferent de buget

Adelina Năstasă este content creator, mămică și o sursă de inspirație pentru peste 12 mii de oameni, zi de zi. Ea recomandă produse pentru skin care, lifestyle, creșterea copilului și, de multe ori, oferă și coduri de reducere.

Când a început pasiunea ta pentru skin care?

Sinceră să fiu, puțin mai târziu decât ați crede. În urmă cu câțiva ani nu știam să filtrez informațiile din mediul online și offline în așa fel încât să fie benefic pentru mine. Trăiam după concepțiile învechite precum ,,toate produsele de skin care și make-up sunt pentru vârste mai înaintate” sau ,,încă nu am nevoie”. Ideea e că, indiferent de vârstă, rutina de îngrijire a pielii ar trebui să fie o prioritate. Pasiunea mea a venit în timp, cu cât asimilam mai multe informații, cu atât voiam să aflu și mai multe. O rutină de skin care propriu zisă (bazată pe informare și pasiune) am de aproximativ 3 ani.

skin care
Care au fost motivele pentru care ai început să investești mai mult în metode de îngrijire personală?

Îngrijirea personală nu se rezumă la zeci de produse foarte scumpe sau device-uri profesionale, ci la produsele de care are nevoie tenul meu. Adaptarea rutinei de îngrijire în funcție de nevoile tenului este cea mai bună decizie pe care am luat-o. Faptul că foloseam prea multe produse fără să știu exact (evident, fără rezultate) m-a determinat să investesc mai mult timp în informare, și mai apoi în produse. Merg pe principiul ,,less is more”.

Este skin care-ul ceva ce ar trebui să facă oricine sau doar persoanele care „își permit”?

Întrebarea asta cu siguranță și-o pun mulți oameni. Sunt atât de multe produse pe piață încât tindem să credem că doar cele foarte scumpe sunt bune. Și este total greșit! Skin care e pentru toată lumea, nu doar pentru persoanele cu buget nelimitat. Am ajuns să cred și să pot afirma că există multe produse care își fac treaba la fel, sau poate chiar mai bine, decât unele de două ori mai scumpe. Asta depinde mult de așteptări și de tipul de ten, dar cu puțină informare și răbdare, oricine își poate face o rutină de îngrijire corectă, chiar și cu sume medii.

skin care
Care sunt brand-urile care oferă produse de calitate dar la un preț pe care oricine și-l permite?
Întrebarea este subiectivă, dar pot da câteva exemple din experiența personală. La capitolul îngrijire personală cu buget mediu aș încadra produsele de la Gerovital, Garnier, Life Care, chiar și Nivea. Mai sunt și alte branduri cu prețuri ok, nu doar acestea. Mă refer aici strict la o rutină pentru un ten normal, fără probleme. De fiecare dată când primesc astfel de întrebări, mai ales de la persoanele dezinformate și cu ten problematic, recomand și o vizită la dermatolog.
Care sunt brandurile tale preferate de skin care, de la care ai cumpăra orice, oricând?

În topul listei mele sunt Bioderma, Avene și Gerovital. Evident că aleg produsele în funcție de nevoile tenului meu, dar aceste branduri nu m-au dezamăgit până acum. Au produse de calitate, prețuri ok și ingrediente pe măsură.

Cum te simți când ești machiată?
Pentru mine, machiajul nu este un mod de a-mi ascunde imperfecțiunile. Când sunt machiată mă simt tot eu. Am învățat de-a lungul timpului că micile defecte sau imperfecțiuni trebuie acceptate și că ascunderea lor sub machiaj nu le face să dispară. Iubirea de sine ar trebui să fie prioritară pentru oricine!
Totuși, make-up pentru mine înseamnă și pasiune. Țin minte și acum cât de fascinată eram când am pășit timidă în lumea asta. E uimitor ce schimbări poți face cu o pensulă și puțin talent. Dar, revenind, e o completare a frumuseții, un mod relativ temporar prin care îți scoți trăsăturile în evidență.
Care sunt produsele pe care tu ai sfătui oamenii să nu le folosească și de ce?

Nu am o listă clară sau nume de produse pe care nu le recomand, pentru că așteptările și nevoile diferă de la om la om. Totuși, nu vă amăgiți cu acele reclame unde modelul are zeci de filtre pentru ca rezultatul să pară wow. Informarea e cheia! Alegeți produse care nu promit, ci fac. Am luat contact în mediul online cu fel și fel de branduri care promit multe, dar fără rezultat.

Urmărindu-ți activitatea mult timp, am observat că ai colaborări cu diferite branduri. De care campanie ești atât de mândră încât ai repeta-o oricând?

Cred că cea mai mândră sunt de colaborarea mea cu Bioderma. Faptul că am ocazia să testez produse atât de cunoscute m-a făcut să am mai multă încredere în mine și să îmi doresc să merg și mai departe. Mai am și alte companii dragi cu care colaborez de câțiva ani și cărora le sunt recunoscătoare că mi-au oferit încrederea lor. Acum câțiva ani nu îmi permiteam toate lucrurile pe care le primesc acum și nu mi-e rușine să recunosc asta. Sunt mândră de mine că am reușit și că am rămas același om sincer și real.

 

Ce surse de informare ai sugera?

Pentru skin care, precum în orice alt domeniu, cel mai bine e să consulți experții. Medicii dermatologi cunosc practic tot ce e de știut despre o piele sănătoasă. Pentru sfaturi personalizate e indicată o vizită în persoană la dermatolog; dar pentru informații generale și de bază, oricine poate consulta pagini ale medicilor dermatologi din online, bloguri despre ingrediente ș.a.m.d.

 

Dacă ar fi să oferi un sfat general pentru toată lumea legat de skin care și make-up, care ar fi acela?
Sfatul meu e să își cunoască tenul, așteptările și nevoile înainte să investească sume imense. Ideal ar fi să aibă o rutină basic deoarece, cu cât folosim mai multe ingrediente și produse, cu atât apar mai multe probleme. Cred că principalele ar fi protecția solară (neapărat), curățarea tenului și hidratarea.
La capitolul machiaj recomand din suflet o igienă ca la carte a pensulelor și a burețeilor, produse în termen de valabilitate și grijă la ingredientele cu posibil efect iritant. În rest, totul vine de la sine, odată ce testează diferite produse și află ce le place și ce nu.

sursă fotografii: Instagram adelina.nastasa

Ai mai dori să citești interviurile din noastre? Te invităm să citești interviul despre Booksstopia
Vrei să fii la zi cu activitatea noastră? Te invităm să ne urmărești și pe Facebook sau Instagram.
A pus bazele proiectului în 2020, la începutul pandemiei, înainte să își dea bacul. Acum, este anul 3 la jurnalism în Oradea și membru asociat în cadrul Uniunii Ziariștilor Profesioniști. Iubește cafeaua, cărțile și ploile zilelor de vară.