Care sunt cele mai bune benzi desenate cu Deadpool?

Deadpool

Introducere

Deadpool e un mercenar guraliv. Deși nu e cel mai original personaj (e o parodie al lui Deathstroke), personalitatea lui și aventurile în care e pus fac din el personajul meu preferat din Marvel. Un personaj comedic și carismatic, Deadpool e instabil, imprevizibil și capabil. Am citit peste 200 de benzi desenate cu el și pot să spun că majoritatea au fost memorabile sau ridicole. Astfel am compus o listă cu cele mai bune benzi desenate ale acestui personaj. Vrei să citești benzi desenate, dar nu ști de unde să începi? Cele prezentate sunt în ordinea cronologică a evenimentelor, fără să dau spoilere.

10. Trilogia Deadpool kills the Marvel Universe

Deadpool

Această bandă desenată urmărește un Deadpool dintr-un univers paralel care știe că e un personaj fictiv și dorește să își omoare creatorul. Astfel, el omoară fiecare personaj din universul Marvel, până și pe cei mai puternici ca Thanos. După se duce în lumea poveștilor unde omoară personaje faimoase ca Moby Dick sau Scufița Roșie. Această trilogie urmărește eficiența lui anti-erou de a fi un criminal când el nu mai este tratat ca o glumă. Această poveste nu e prea amuzantă și e foarte violentă, deci nu e pentru toată lumea.

9. Deadpool and Cable(2007)

Deadpool

„Deadpool și Cable” urmărește prietenia și conflictul dintre 2 personaje vast diferite. Cable își dorește să salveze lumea, find un călător serios în timp. El este un bufon care din întâmplare s-a agățat de Cable. În timp ei doi își apreciază caracterul și dezvoltă o prietenie atipică. Stilul artistic și glumele sunt foarte bune, iar acțiunea e amplă și dinamică.

8. Deadpool (2008)

Deadpool

Dacă sunteți cititori noi acest volum este cea mai bună alegere. Glumele sunt excelente. De multe ori personajul principal are voci în cap care îl antagonizează, amplificând efectul comedic. Deadpool oprește o invazie extraterestră folosind tactici imprezibile și se luptă cu personaje imprezibile ca Bedpool. La un moment devine și pirat. Alteori, se luptă cu Captain America sau cu Bullseye. Prin acest volum de benzi începe renașterea modernă a personajului.

7. Deadpool Team-up(2010)

Deadpool

În fiecare bandă desenată se întâlnește cu un personaj important, precum Thor sau Galactus. Glumele sunt imprezibile și oferă cel mai bun din această scurtă alianță cu alt personaj. Poveștile sunt scurte și unele sunt mai bune ca altele, dar în general am fost plăcut impresionant.

6. Deadpool Dracula Gauntlet(2014)

Deadpool

De data asta, are misiunea de a-l omorî pe Dracula. Dar în drumul său o intălnește Shiklah regina monstrilor, nevasta lui Dracula. Astfel, între cei doi se apare o poveste de dragoste ciudată. Shiklah a stat într-un mormânt decenii întregi, așa că descoperă o nouă lume alături de anti-erou. Oare Deadpool își va proteja noua iubire de Dracula?

5. Deadpool (2012)

Deadpool

Aici e plătit să omoare președinți zombie. Salvează un oraș de la distrugerea unui monstru precum Godzilla. Acum face parte din marea organizație S.H.I.E.L.D. Dinamica acestui volum și noile personaje introduse în familia Deadpool umanizează personajul. Aflăm secretele întunecate al acestui anti-erou tragic. Cu siguranță un volum care a introdus multe aspecte importante în viața de zi cu zi, cum ar fi prietenii și conceptul de familie.

4. Deadpool (2015)

Deadpool

Cum ar fi dacă Deadpool ar fi un lider? Cum ar fi dacă ar conduce Avengers și ar fi un milionar ca Tony Stark? Acest volum urmărește un anti-erou care încearcă să își afle trecutul precum și să își înființeze propria echipă de mercenari. Elementele tragice continuă povestea personajului. Cine e vocea din capul lui Deadpool? Multe întrebări primesc răspuns în acest volum și au un răspuns satisfăcător.

3. Deadpool vs X-Force(2014)

Deadpool

Deadpool la începutul cariei lui a fost mai mult un rău factor decât un erou. Fiind un mercenar plătit, nu i-a păsat ce repercursiuni au acțiunile lui atâta timp cât a fost plătit. Astfel, se întoarce în trecut și rescrie istoria, dar este oprit de X-Force. Scris în stilul anilor 90’,volumul este plin de acțiune.

2. Deadpool and Spiderman(2016)

Deadpool

O altă bandă desenată care ilustrează o prietenie atipică. Deadpool e plătit să îl omoare pe Peter Parker. Reușeste să îl omoare pe Peter fără să știe că e Spiderman. Astfel, se duce în iad pentru a-și salva prietenul. Deși, Spiderman îl urăște pe criminalul său (și chiar iese din Avengers din cauza lui), ei doi devin aliați și trec prin multe aventuri.

1. Despicable Deadpool (2017)

Deadpool

Despicable Deadpool este ultimul volum, cel care închide povestea începută în 2008. În acest volum, este forțat să omoare oameni inocenți pentru a-și proteja fiica. Nimeni nu îi ințelege durerea. Finalul este satisfăcător și trist deoarece Deadpool devine un criminal de război și își dorește o viață nouă lăsând totul deoparte. Se confrontă cu foști lui prieteni, Rogue și Cable în disperata sa aventura de a-și recăpata numele și de a proteja oameni la care ține.

Îți dorești să mai citești review-uri scrise de noi? Te invităm să arunci un ochi aici.

Vrei să fii la zi cu activitatea noastră? Te invităm să ne urmărești și pe Facebook sau Instagram.