Mircea Bule: aș recomanda produsele mele datorită anilor de experiență în domeniu

Mircea Bule
Când ai decis să începeți să confecționezi poșete și genți din piele? Mircea Bule

Prima geantă am realizat-o în 1987 din nevoia de a avea o geanta hippy, așa cum era atunci. A pornit din pasiune, am învățat de-a lungul anilor tehnici și modalități de a confecționa genți, tipare, pictură pe piele, imprimare și tehnici de cusut. Nu a fost ușor, dar, vorba mea, dacă ai pasiune pentru ceea ce faci, atunci ea se va răsfrânge și în produsele pe care le oferi. Mircea Bule

 De unde achiziționezi pielea cu care lucrezi?

Piele se poate achiziționa de la tăbăcării, de la depozite de piele care au o tradiție în acest sens.

Ai testat comportamentul ambelor tipuri de piele în ceea ce privește realizarea genților și poșetelor?

Fiecare artist este nevoit să testeze și să încerce diferite tipuri de piele. Până la urmă va lucra cu o piele care îi va fi potrivită și care va fi definitorie pentru stilul lui de lucru. În cazul meu, în 2005 am găsit un tip de piele „Crazy Horse” , care a fost predominantă în lucrările mele. Mircea Bule

 

Mircea Bule

 

Care credeți că este alegerea mai bună pentru produse hand-made: pielea ecologică sau pielea naturală?

Normal că pielea naturală. Aici este un aspect pe care aș vrea să îl lămuresc: din milioanele de vaci sacrificate pentru carne, rezultă atâta piele care nu se poate arde și dacă ar fi îngropată undeva, ar fi un dezastru ecologic. Ea trebuie introdusă în sistemul prelucrării și utilizată în industria de genți, pantofi sau altele. Pielea ecologică este o mare consumatoare de petrol, deci diferențele sunt enorme.

În funcție de dimensiuni și așteptările clientului, cât durează confecționarea unui model?

Un model poate să dureze de la o zi până la 5 zile, în funcție de complexitatea modelului. Mircea Bule

Care este procesul prin care oferiți o culoare diferită pielii cu care lucrați?

Foarte rar mai fac așa ceva. Sunt deja atâtea multitudini de culori și aspecte, grosime, finețe de piele, încât eu nu mai introduc în creația mea și acest procedeu. Deci foarte rar fac așa ceva.

 

Mircea Bule

 

Pe baza căror criterii stabiliți prețul produselor?

Un preț se stabilește în funcție de costul pielii, de orele alocate pentru confecționarea genții și în funcție de design.

Care au fost necesitățile pentru a ajunge să livrați în toată lumea?

Sunt platforme handmade în lume pe care le poți accesa și totul depinde de cumpărător, să cumpere ceea ce vede și să îi placă ce ai expus ca produse. Mircea Bule

Pe plan de marketing, ce metode folosiți pentru a atrage clienții?

Cum am spus, aceste site-uri handmade îți oferă ele marketingul. Pe Facebook rămâne la latitudinea ta să găsești cea mai buna promovare. În fond, totul depinde de cumpărător.

 

Mircea Bule

 

Dacă ar fi să vă întrebe cineva de ce recomandați produsele dumneavoastră, care ar fi răspunsul pe care i l-ați oferi?

Aș recomanda produsele mele datorită anilor de experiență, cei aproape 35 de ani, designului, garanția că primesc un produs foarte bine făcut. Mircea Bule

Care este viziunea dumneavoastră pe termen lung?

De departe cel mai de succes proiect a fost 74STREET ca brand ,apariție în Vogue, invitație la premiile Grammy, vânzări în toată lumea. Produsele au ajuns în toate colțurile lumi, clienții care au cumpărat de mai multe ori produse de pe site. Acum acest brand s-a închis și voi porni cu noul brand STITCH’D, căreia îi voi da aceeași prestanță și originalitate, foarte multe creații noi care vor încânta cumpărătorii. Va fi foarte mult de lucru, dar sunt sigur că se va ridica foarte repede la nivelul dorit de mine. Bineînțeles, va depinde foarte mult și de noua conjunctură mondială, pe care o așteptăm cu toții să se calmeze, ca vânzările să intre pe un făgaș normal.

 

Mircea Bule

 


Ți-a plăcut acest articol și îți dorești să citești și alte articole care au în prim plan bussines-uri? Te invităm să arunci un ochi la articolele din categoria Bussines.

Vrei să fii la curent cu activitatea noastră? Te invităm să ne urmărești și pe Facebook și Instagram.

A pus bazele proiectului în 2020, la începutul pandemiei, înainte să își dea bacul. Acum, este anul 3 la jurnalism în Oradea și membru asociat în cadrul Uniunii Ziariștilor Profesioniști. Iubește cafeaua, cărțile și ploile zilelor de vară.